Obsługa posprzedażowa Fiat. Na jakie wsparcie mogą liczyć klienci, którzy kupili auto w salonie?
Obsługa posprzedażowa auta zakupionego w salonie to już standard w branży motoryzacyjnej. Komfort użytkowania nowego samochodu wiąże się nie tylko z poczuciem bezpieczeństwa kierowcy, ale także pewnością niskich kosztów eksploatacyjnych oraz zapewnienia możliwie najwyższych standardów obsługi serwisowej.
Serwis posprzedażowy Fiat
Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom, jako salon Fiata oferujemy bogaty pakiet posprzedażowy, zapewniający właścicielowi auta spokój oraz pewność realizacji zleconych usług. Obsługa posprzedażowa obejmuje przede wszystkim profesjonalny, pełny serwis Fiata, prowadzony przez doświadczonych mechaników. W jego zakres wchodzi przede wszystkim przeprowadzanie przeglądów okresowych i technicznych, diagnostyka samochodowa, ustawianie zbieżności kół i ich wyważanie czy wymiany oleju.
Szybko i bezproblemowo realizowane są usługi napraw warsztatowych, związanych z bezpieczeństwem technicznym pojazdu: silnikami, hamulcami, klimatyzacją, akumulatorami, zawieszeniem, sprzęgłem i amortyzatorami.
Pozostałe usługi posprzedażowe dla klientów Fiata
W ramach zawieranych umów oraz dalszej obsługi klienta, oferowane są także naprawy blacharskie, lakierowanie, usuwanie zarysowań, szlifowanie wraz z polerowaniem czy prostowanie blach. Dostępna jest również usługa profesjonalnej regeneracji i odnowienia wnętrza auta, polecana szczególnie dla skórzanych tapicerek oraz wnętrz intensywnie eksploatowanych.
Dzięki wykorzystaniu opcji wymiany części i akcesoriów, nasi klienci mogą liczyć na pełną personalizację wnętrza samochodu, montaż i aktualizacje nawigacji oraz multimediów, wymiany żarówek, wycieraczek, zestawów ratunkowych, felg aluminiowych.
W ramach serwisu posprzedażowego wykonujemy też inne zlecenia, usługi wskazane przez klienta i uzgodnione z serwisem.